La Taula es suma al comunicat d’Oidhaco en condemna dels fets violents i de la greu situació humanitària al territori colombià

2.09.20 | Comunicat públic

La Taula Catalana per la Pau i els Drets Humans a Colòmbia es suma al comunicat de l’Oficina Internacional de Derechos Humanos – Acción Colombia (Oidhaco) en condemna dels fets violents i la greu situació humanitària a tot el territori colombià, així com també la situació de seguretat per a les persones defensores de drets humans, l’Acord de Pau i les persones que assumeixen lideratges socials al país.

Només durant el mes d’agost, segons la Fundació Pares, es van produir 10 massacres a Colòmbia. Segons l’Oficina del Alto Comisionado para los Derechos Humanos de la ONU, en 2020 fins el 15 d’agost d’aquest any es van produir 33 massacres, mentre que durant l’any 2019 es van produir 39, la xifra més elevada des de l’any 2014. La organització Indepaz ha registrat 45 massacres fins el 23 d’agost de 2020.

Visualitza el comunicat complert aquí